איך בוחרים מצברים לרכב?

איך בוחרים מצברים לרכב?

אחד החלקים החיוניים שקיימים בכל רכב הוא המצבר שהוא למעשה הבטריה שאיתה מתאפשר מצב של נסיעה, ואחת הבעיות עם החלק הזה הוא העניין של הבלאי כאשר מצבר איכותי יכול להיות שימושי למשך של שנים אחדות ולא יותר מכך.

לאחר מכן צריכים לבצע רכישה של מצבר חדש ולהתקין אותו בצורה נכונה אל המיקום הנדרש של הרכב. כאן כבר צריכים את המיומנות הנדרשת על מנת להבין איזה סוג של מצבר יענה בצורה נכונה על הצרכים של הרכב ואיך בדיוק מבצעים את ההתקנה בצורה נכונה.

שמים לב לדגם של המכונית

הדגם של הרכב הוא כזה אשר מביא אל התקנה של מצבר מסוג שונה בכל פעם מחדש.

חשמלאי רכב מנוסה כבר ידע להבין איזה סוג של מצבר צריכים לשים בכל סוג של רכב כתוצאה מהיכרות עם כל הדגמים השונים שקיימים עבור מצברים לצד ההיכרות עם דגמי הרכב הישנים והחדשים וסוגי המצברים אשר כבר נמצאים בתוכם.

יש אנשים אשר רוכשים את המצבר בצורה עצמאית ורק ניגשים על מנת להתקין אותו אצל חשמלאי רכב מוסמך, ויש אחרים אשר מעדיפים לקבל את השירות המלא במוסך ושם לצאת עם כל מה שצריך להיעשות מאלף ועד תו.

תמיד הדגם של הרכב הוא זה אשר יכתיב את סוג המצבר שאותו צריכים לרכוש עבור רכב שבו המצבר הישן כבר לא תקין בכלל.

סוג מצבר שמתאים לחום כבד

אלמנט נוסף שבו צריכים נהגים ישראלים להתחשב הוא העניין של מזג האוויר אשר יש לו השפעה ניכרת על התקינות של הבטריה.

מצבר אשר לא יכול לעמוד בטמפרטורה גבוהה הוא כזה אשר יכול להתפוצץ, ולכן זה מאוד כדאי לוודא כי הדגם של המצבר שאותו שקולים לרכוש לא מתאים רק מהבחינה של עלות כספית או התאמה אל הדגם הספציפי של הרכב, אלא גם כזה אשר מציע עמידות טובה בכל הנוגע אל האקלים שקיים במזרח התיכון שככל שמדרימים רק הולך ונעשה הרבה יותר חם.

איך בוחרים מצברים לרכב?

כדאי לשים לב לאחריות שכלולה

לאחר שכבר עוברים על פני רוב הדברים בכל הנוגע אל בחירה נכונה של מצבר חדש לרכב, זה ראוי גם להתעכב גם על מה שקיים מבחינת האחריות אשר מוצעת עבור מצבר חדש, כאשר עבור מצבר חדש האחריות יכולה להיות של מינימום 12 חודשים ולכל היותר כזו אשר נמשכת אל 25 חודשים.

יש לקחת בחשבון כי ככל שהזמן האחריות אשר ניתן הוא לטווח אורך יותר כך קרוב לוודאי שיהיה מדובר בסוג של מצבר אשר העלות שלו ביחס לאחרים תהיה הרבה יותר גבוהה.

כאן מגיע שיקול הדעת של כל נהג לגבי הסכום שהוא רוצה להוציא ביחס להיכרות שלו עם כל חברה ועם מצברים אמינים לכמה שיותר זמן של תפעול ללא כל בעיה.

דוד קאר מציעים לכם שירותי פירוק רכבים בכל הארץ! למידע נוסף צלצלו 050-290-0028

אולי יעניין אתכם לקרוא על –

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
דוד קאר - פירוק רכבים

דוד קאר - פירוק רכבים

דוד הינו מומחה פירוק רכבים העוסק בתחום זמן רב, בעל נסיון של שנים רבות עם פירוק רכבים מכל הסוגים. תודעת שירות גבוהה וזמינות מקסימלית.

אל תפספס גם את:

פירוק רכבים בבאר שבע

פירוק רכבים בבאר שבע

דוד קאר – קונה רכבים לפירוק בבאר שבע והסביבה מחפשים מגרש פירוק רכבים באר שבע? במצב בו הרכב כבר ישן או שעבר זמנו והוא אינו

קרא עוד »
פירוק רכבים במודיעין

פירוק רכבים במודיעין

דוד קאר – קונה רכבים לפירוק במודיעין והסביבה במחיר משתלם! קיימים שני מצבים עיקריים בהם כדאי לשקול את האפשרות להעביר את הרכב לפירוק: המצב הראשון

קרא עוד »
פירוק רכבים במודיעין עילית

פירוק רכבים במודיעין עילית

דוד קאר – קונה רכבים לפירוק במודיעין עילית מחפשים פירוק רכבים במודיעין עילית? כנראה שהרכב שלכם כבר ישן, ולמרות שהוא שימש אתכם למשך שנים רבות

קרא עוד »

כתיבת תגובה